Автокефалія ПЦУ неканонічна, але скасувати рішення Вселенського патріарха може лише Вселенський собор, - митрополит Пірейський Серафим – інтернет-видавництво Церкваріум
29
Нд., бер.

Автокефалія ПЦУ неканонічна, але скасувати рішення Вселенського патріарха може лише Вселенський собор, - митрополит Пірейський Серафим

Помісні церкви

Рейтинг користувача: 1 / 5

Активна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

На зміну гібридному визнанню приходить гібридне невизнання

Митрополит Пірейський Серафим, який, попри свою палку проросійськість, співслужив з архієпископом Афінським Ієронімом та перебував в алтарі під час поминання імені предстоятеля ПЦУ, написав свої пояснення щодо "інциденту". Текст листа опублікувало видання VIMA ORTHODOXIAS. Переважна частина листа - перелік канонічних заслуг митрополита та його дій на підтримку "канонічного православ'я". Крім того, він ще раз нагадує, що єдиним канонічним єпископом в Україні вважає митрополита Онуфрія. Проте в листі є деякі моменти, на які важливо звернути увагу.

Митрополит Серафим рішуче відкидає канонічність відновлення в сані Філарета (Денисенка) та Макарія (Малетича), але нижче зауважує, що Вселенський престол має канонічне право «в'язати та вирішувати». Тому його рішення подібного роду не можуть бути скасовані ніким, окрім Вселенського собору. Крім того, Серафим вважає українську проблему не еклезіологічною, а адміністративною. Наостанок Серафим заяявляє, що не має повноважень нав'язувати свою думку архієпископу Афінському і не збирається розривати з ним спілкування.

Для розуміння позиції Пірейського митрополита наведемо його висловлювання в повному контексті (для Cerkvarium зроблено ексклюзивний переклад).

Високопреосвященніший Митрополит Пірейський в якості єдиного канонічного митрополита Київського визнає Високопреосвященнішого митрополита Київського Онуфрія та його синод і розглядає акти прийняття апеляцій позбавленого сану і підданого анафемі ченця Філарета Денисенка і позбавленого сану пресвітера Миколая-Макарія Малетича канонічно недійсними, тому що Святий і Священний Синод їх розглянув і судив без канонічної юрисдикції та компетенції, і отже (Філарет та Макарій - ред.) визнані недійсним чином і, отже як це ясно недійсними є наступні акти визнання хіротоній, які здійснили згадані позбавлені сану, і безумовно недійсне скликання так званого «Об'єднаного Собору», який складався з мирських людей, які знаходяться в розколі і парасінагозі, тому що Денисенко створив розкол як єпископ позбавлений сану, а Малетич - парасінагогу як позбавлений сану пресвітера, і, звичайно, недійсним є надання Автокефалії згаданим мирянам.

За нашим канонічним правом вищевказані дії, з одного боку, є недійсними, тому що вони були прийняті без юрисдикції, але, з іншого боку, вони не є неіснуючими, бо Святий і Священний Синод Вселенського Патріархату безумовно є хранителем Божественної Благодаті, має дане Богом канонічне право «в'язати та вирішувати» відповідно до умов Божественних і Священних Канонов, і будь-які його неканонічні рішення в цьому випадку не можуть скасовуватися з доброї волі будь-якого незгодного і стурбованого віруючого, але канонічним органом, визначеним Божественними і Священними Канонами, тобто Всеправославним (Вселенським) Собором, який повинен бути скликаний.

Це успішно висловив, але без юридичної повноти, кажучи про «ущербну реабілітацію» вищезгаданих і визнання їх рукопокладень, Бл. Архієпископ Албанії Анастасій.

Високопреосвященнійший Митрополит Пірейський публічно продемонстрував, що це питання, незважаючи на свою очевидну геополітичну і геостратегічну причетність, за яку безумовно відповідальні наші російські брати, які «передали» обов'язок підтримки Поважного Вселенського Патріархату, Першопрестольного відповідно до Священних канонів Православної Церкви, що знаходиться у фашистській ісламській Туреччині, євроатлантистам, являє собою проблему адміністративного характеру, тому що вона відноситься не до догматів Віри, а до управління Церквою і може з одного боку, як було зазначено в проханні про скликання Всеправославного Собору, невірна еклезіологія про ймовірне існування всесвітнього першенствуючого поза Вселенським Собором, але це питання оцінюється не на основі сприйняття, а на адміністративній природі питання.

На закінчення Високопреосвященнійший Митрополит Пірейський не мав абсолютно ніяких повноважень нав'язати Блаженнішому Архієпископу Афінському свою думку, як природно і розірвати своє спілкування з Ним.

Пірейському митрополиту взагалі притаманні подібні непослідовності. Так, у 2018 році він заявляв, що Україн є канонічною територією Вселенського патріархату.

SEO продвижение сайта - LUXEO Работа за границей https://telegra.ph/Kak-pravilno-nachat-zanyatiya-kartingom-12-04 билеты в цирк на новогоднее представление новогодние представления для детей 2019 киев новогодние елки для детей новогодний концерт 2019 киев детские новогодние книги книга подарок на новый год